Wednesday, January 1, 2020

Selamat Datang Ke Butik Biru Seroja

1. Penubuhan Biru Seroja adalah untuk memastikan keunikan baju kurung yang diwarisi sejak zaman berzaman terus berkesinambungan.

2. Baju kurung merupakan baju yang mempunyai nilai warisan dan kesopanan yang tinggi. Ianya menjadi perlambangan sebuah tradisi untuk setiap pemakai.

3. Biru Seroja mempunyai visi untuk meneraju jenamaan baju kurung di peringkat yang lebih tinggi. Dengan tenaga tukangan baju yang terbaik dan ciri-ciri pembuatan yang halus, kami yakin para pelanggan akan menghargai setiap baju yang disiapkan oleh kami. Ianya lebih kepada nilai seni warisan yang akan melebihi nilaian ringgit yang dikeluarkan.

4. Kami menjanjikan penawaran corak baju yang eksklusif untuk setiap pelanggan. Ciri-ciri jahitan dan pertukangan fesyen yang halus dan manual, akan menjadikan setiap baju kurung yang ditempah mempunyai keistimewaan, ditambah ciri-ciri lain yang kami perhalusi pada setiap jahitan.

5. Biru Seroja percaya, baju yang terbaik dari pertukangan jahitan terbaik akan menyerlahkan karismatik dan intelektual pada pemakainya.

No comments:

Post a Comment